Solsidan

Ja då har jag kollat igenom alla fyra säsonger med solsidan, skön serie egentligen! 
Fått många skratt igenom den serien! 
 
Idag har jag suttit och funderat kring mål och drömmar i livet, hur det har varit och hur jag tänker kring framtiden! 
My har suttit o sett film, lekt, och pysslat med pärlor och loomband. 
Och när jag höll på med middagen så hjälpte hon till och efter maten så ställde hon sig och diskade för hand! 
För att diskmaskinen hade hon redan hjälpt till o ställt in disken och startat diskmaskin!
 
hon är underbar å tycks läsa av mig i olika situationer och tyckte att hennes mamma "inte skulle slita" för det va bra att hon hjälpte till. Hon är så fantastisk! Jag älskar henne över allt annat oavsett vad! 
 
Nej om man ska hoppa in i duschen och göra sig klar för att gå och lägga sig kanske. Klockan är trots allt mycket!  
 
nattinatti and peace out! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0