Seg..

Fyra mornar i rad har killen kommit och serverat mig kaffe i sängen på morgon med pussar o kärlek.. Helt underbart sätt att vakna på måste jag säga! Var hos min fina Maria och hennes son samt fästman igår.. Vilket var trevligt, fick smaka hennes otroligt goda köttfärssås! Fick inte ens hjälpa till och laga mat utan fick sitta och titta på, vilket gav mig smått dåligt samvete! Jag ogillar lathet, och jag gillar att kunna göra någonting som hjälp.. Så det kändes jätte konstigt att bara titta på! Sen skickade killen chafför och bil för att hämta mig och Myzan för att vi skulle slippa åka kommunalt hem. 

I lördags (dvs på alla ❤️-dag) så vaknade jag som sagt till att kaffet serverades med kärlek och pussar av killen, Myzan gav mig också massa kärlek.. Sen gjorde jag inte överdrivet mycket utan tog en promenad till affären med Myzan och handlade middag, när vi kom tillbaka så tog det inte lång stund innan jag började med maten för att få den klar.. Det serverades fläskfilé, café de paris, bea, tzatziki och pommes för mig och Myzan medans killen ville ha ris till och självklart fick han det! Fick en otroligt vacker orkidé av honom i alla hjärtansdag present! Sen tittade jag och Myzan på mello på kvällen med en skål popcorn.. När det var slut så la jag henne och hon somna snabbt! När hon väl sov så tog jag ut hunden, för att sen tillsammans med killen avsluta kvällen med lite bastumys! Kärlek! 

I fredags så städade jag av o hämtade Myzan direkt när skolan var slut, hon blev då jätte arg på mig för att jag kom för tidigt tyckte hon.. Men oavsett när jag hämtar så tycker hon antingen att det är försent eller för tidigt.. Så där har jag ännu inte lyckats hitta någon balans.. Sen kom en kompis till killen förbi på eftermiddagen o tog en kaffe för att sen åka vidare.. Myzan såg film och satt å pyssla, vilket jag också gjorde en stund med henne.. Sen blev det mys framför film med killen.. 

Just nu ligger jag utsträckt på sängen och har precis städat av så nu vilar jag foten eftersom mina skor gått sönder så har jag lyckats få en hälseneinflammation.. Rekommenderar inte att gå i favoritskorna om dom är så pass slitna som båda mina sneakers har blivit. Så måste hitta nya skor att köpa! Killen ska hämta Myzan idag så jag slipper gå i onödan och kan vila foten, vilket är gulligt av honom måste jag säga! 

Nej, dags att fixa lite.. 

Peace out!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0