Möörkt

Är så trött på elavbrott nu.. Sen vi flyttade i augusti så har det varit mer strömavbrott än vad jag haft på 5år?! 
Sitter nu i mörkret och laddar luren via datorn som är bärbar med batteri som tur är... Och i mörkret har jag vistas i 30-40minuter.. Tack för den vattenfall!

Idag har jag köpt hem vanilj kvarg mums! Nu ska jag äta de minst en gång per dag för att försöka få i mig mer per dag.. Tvingat i mig frukost, lunch, mellanmål och middag! Har nämligen bladat bort för mycket av min vikt.. Så dags att äta mer o göra allt för att gå upp i vikt! 
Har ni tips på hur man kan gå upp i vikt så släng iväg en kommentar!
Ogillar att vara smal, vill hellre va normalviktig med former och så! 

Äter multivitaminer för kvinnor dagligen, äter mat, rör på mig en del då jag går ca 1mil per dag, fem av sju dgr i veckan.. 
Så nu funderar jag starkt på att även sluta röka hur jobbigt det än kan bli så kanske det kan öka min vikt litegrann om inte annat så är det bra för hälsan att sluta med det.. Men det måste komma av egen vilja och inte påtvingat för annars kommer det aldrig funka.. 

För övrigt idag så har jag tagit det lugnt, myst massor med min fina man.. Fast en liten sväng med dammsugaren blev det såklart.. 
Vi var ute i skogen med hunden som då kunde springa av sig lös.. Och igår blev jag klar med Myzans rum så bilder på det kommer! 

De va mycket sortering av grejor vill jag lova men det är skönt att det är klart!

Myzan har blivit "pappas flicka" dvs min mans dotter! Allt han säger och gör berömmer hon och håller med om! 😂 
Och hon tar på sig sina egna varsel arbetsbyxor med loggan för hand företag och lägger massor av pennor i fickorna o säger stolt titta jag ser ut som pappa nu.. Så han har fixat en egen liten tumstock till henne så hon kan mäta upp till en meter och idag kom han hem med ett eget vattenpass åt henne som hon får som överraskning på fredag när hon kommer hem! 

Hon är hos sin momma nu och njuter av sportlovet men kommer hem på fredag, hon ringer mig ca 3ggr per dag och berättar att hon älskar mig, min underbara älskade lilla dotter!! 

Nej nu har jag åtminstone 15% batteri så nu ska jag ringa min fina Maria en sväng innan det är dags att sova! Rutiner är till för att hållas! 



Mörkt

Myzans egna tumstock och vattenpass

På tåget påväg till Tierp! ❤️


Peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0