Min prinsessa

Igår kom min prinsessa hem, så på morgonen gick jag upp tidigt för att förbereda middagen och för att baka kärleksmums! 
Så när min mamma o pappa kom och lämnade henne så fick dom kaffe o kärleksmums samt fick med sig en egen form med kärleksmums hem. Snäll dotter som jag är så lyssnar jag till deras önskemål.

Myzan hade dessutom fått en mini biljardbord så vi spelade lite biljard på eftermiddagen och myste sedan framför "fixa rummet" på iPaden. 

Till middag hade jag gjort pulled pork med ris, feta ost och vitlökssås.
Namnam 

Det var ju suuuuper gott! 
Fick smaka det för första gången förra söndagen hos min svägerska med familj och det va ju sanslöst gott! 
Så igår när jag lagade de själv, så tyckte jag att det tog jääääätte lång tid för jag ville ju bara smaka på det.

Idag till frukost så blev det vanilj kvarg med varma hallon, en god frukost med andra ord. Killens hund gillar också kvarg så han diskar rent förpackningen när jag tömt den och när jag ätit upp så är han där och diskar tallriken. 

Blev dock väckt sju imorse av min.. Sambo! Han var rastlös, så han gick upp fixade kaffe och sen var de dags för mig o kliva upp.. Dottern sov fram till ca åtta.. 

Nu ska jag fortsätta här så hörs sen! 

Peace out 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0