Min fina Maria

Sitter och tänker på min fina bästa vän Maria! Hon är sån fin och fantastisk person, och verkligen en otroligt fantastisk mamma! 

Hon har fått en sån otroligt vacker son och jag älskar både honom och henne så oerhört mycket! 

Kommer aldrig lämna deras sida! 
Våran vänskap är stark och gått igenom mycket! 
Men en sak är säker våran vänskap är ÄKTA! Finaste vännen man kan få! 
Starkare person än henne får man nå leta efter!!! 

Hon klarar allt, och går ut än starkare ur varje utmaning! Hon är lite av en förebild! 


Hon startade denna blogg åt mig och nu ska hon hyllas i alla lägen! 
Hon är en av dom finaste mammorna jag träffat! 



Jag älskar er gumman, lånade bilden lite bara för den är så oerhört fin på er! 

Älskar er! 

Puss till er och peace out till er andra! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0