Måndag med motion?

Usch vilket väder det är ute! 
Imorse var de promenad på 4km för mig som gällde och för myzan var de 2km, sen efter det åkte jag hem o fixa lite.. Sen när tiden sprungit iväg var de dags för ny promenad i de hemska vädret! 
Upp och handla, där myzan också hjälpte en tjej som jobbar på butiken att fylla på med redbull. Den tjejen är så trevlig o gullig och myzan tycker verkligen om henne. Sen hem för att laga middag, gjorde laxpasta till mig och myzan.. Å lax med ris o dillsås till killen.. Gott var det iallafall! 

Just nu ligger jag o kollar på film som jag inte vet vad den heter.. Hunden snarkar och killen somna nyss! 

Klockan är inte ens nio och jag är så trött så att det svider i ögonen! 
Myzan somna för drygt en timme sen och hon va nå också ganska trött.. Så undra om man ska passa på och faktiskt gå och sova såhär tidigt!! 

 Dagens middag: enkel laxpasta!! Blev inspirerad av mamma å pappa som åt det till lunch så why not?! 

Plus att jag förberedde morgondagens middag, å imorgon serveras det köttfärssoppa! 
Som jag vart sugen på när jag pratade med min fina Maria! 


Peace out !!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0