Kommunaltrafiken i rusningstid

Så igår satt jag hela dagen och kvällen och pluggade som en tok! Kom inte i säng förns runt ett inatt, men tog ett tag att somna eftersom jag låg o funderade kring tentan idag.. 
Sen upp imorse helt slut, hälla i sig kaffe o fixa dottern.. Lämna henne i skolan för att sen vidare till som egen skola.. Läraren titta stressat på mig o hade tydligen glömt att hon bokat in mig.. Som vanligt då svarade jag på det., sen lämna in instuderingsfrågor med svar för att sen sätta sig med en tenta på 5-6 SIDOR.. Gaaaah så blev ännu mer nervös då jag har en grej med att hjärnan låser sig vid tentor.. Så bet ihop och skrev den där jädrans tentan som tog över en timme.. Nu är det bara att vänta på att läraren rättar och sätter en dom på om jag klarat kurserna eller inte.. Fy vill ha svar nu!!!!! 

Sen när jag ändå var i trakterna så passade jag på o fråga Anna som äger o jobbar på västerhaninge parfymeri och hälsokost om hon kunde tänkas jobba, blev glad över att svaret blev ja, så åkte dit o fikade istället för att åka hem.. Så satt vi o prata o fikade o testade såna där semelwrap, inte i min smak alls.. Fick ju vara försiktig så jag inte fick i mig mandelmassan och sen åt inte allt för mycket av grädden heller.. Då jag trots allt är laktosintolerant så vill jag inte riskera magsmärtor hela dagen och natten så nej va bra o vara försiktig men var ju tvungen att smaka iaf! 

Sen så passade Anna på att sminka mig lite då det var länge sen hon fick chansen att sminka mig så såg ut som en pingla plötsligt! 

Och sen satte jag mig på pendeln.. Gick bra halvvägs tills jag bytte tåg.. Som
Fylldes såå sjukt mycket av människor så kunde knappt andas.. Så blev att köra psykisk träning med mig själv.. O peppa mig själv otroligt mycket att jag skulle klara de.. Helt galet jobbigt när det börjar krypa i kroppen o man måste komma ihåg att andas o att smärtan i bröstet är en reaktion på stressen och hela tiden påminna sig om att "du kommer inte dö, du fixar detta trots att det är jobbigt.. Andas nu.. Snart dags att kliva av" osv.. Nej de va mindre roligt.. 

Nu är jag snart framme vid Myzans skola och ska hämta henne sen hem och varva ner.. Kan behövas 😂😂😂

Och med spänning vänta på att läraren ska rätta tentan och höra av sig.. Undra hur lång tid de kan ta bara?! Hahahaha


Peace out! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0