Just dance

Under tiden Myzan var i skolan och killen på jobbet så passade jag på att städa av såklart, gillar inte att ha det stökigt eller hundhåren överallt! Usch nej rent ska det vara! Sen på eftermiddagen 

Idag när jag hämtat myzan från skolan så vart de en pratsam promenad till bussen för att ta oss hemåt, med oss i telefon var min underbara mor (som jag iofs pratar med x antal ggr per dag). Mamma o myzan tycker att de snart är dags att åka upp dit igen till mamma o pappa alltså.. Sen när vi kom hem fick My sin efterlängtade "bananas" som hon tjatat om hela vägen hem sen försvann hon in på rummet o startade Wii och började "spela" just dance och så fort jag fixat med lite pappersgöra som va tvunget akut o lösa så hoppade jag in o körde loss med henne också.. Sen blev det middag och via ipaden kollade vi på *arga snickaren vip* vilket är en mysig sak vi gillar att göra.. 

Hjälpte henne sedan med tandborstningen och sen hoppade hon ner i sin säng, satt bredvid o klappade henne över håret så hon somnade snabbt.. 
Nu ska jag ut med hunden och sen blir det nog göra sig klar o hoppa ner i sin egen säng för jag är såååå trött.. 

Peace out 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0