En härlig start..

Godmorgon vilken härlig start på morgonen, Myzan vaknade på glatt humör och åt sin frukost utan tjafs, klädde på sig snabbt och borstade tänderna noggrant.. Gud så skönt att slippa tjata såhär på morgonen för ovanlighetens skull. Så nu har killen tagit med sig henne och ska lämna henne på skolan. 

Sen jag träffade honom så har han gått in som en pappa åt Myzan, förklarade snabbt för mig att jag inte längre var ensam om ansvaret utan att vi delade ansvaret om barnen. Vilket till en början var svårt att vänja sig vid, men inte pga honom utan snarare pga att jag var ju van vid att ha hela ansvaret hela tiden. Men det blev det ju ändring på, och det gör absolut ingenting då han är en fantastisk pappa åt barnen! 
Kommer så väl ihåg en av dom första gångerna han skulle ha Myzan själv.. Jag skulle göra en franspåfyllning men behövde välja en tid och det fanns bara tider nära som var på kvällstid vilket då krockade med läggningen på Myzan, varav att han frågade vad jag kollade på, jag förklarade de och vilka tider som fanns.. Och han tittar på mig och säger men ta vilken tid du vill älskling jag kan ha Myzan! Så blev det, jag gav instruktioner på när hon skulle i säng osv fast han egentligen visste allt sånt eftersom han sett vilken tid jag varje kväll la henne. Jag hade jätte svårt att se att det skulle bli en del av min vardag att dela ansvaret för Myzan med någon annan! Och jag tackade flera gånger för att han hade haft henne under tiden jag var iväg. Haha. 


Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0