Dumma mig

Hahaha, idag var jag så elak att jag tyckte att tjejerna skulle släppa all teknik då solen lyste på, så jag tvingade ut dom o så var dom ute nån timme i solen o lekte. Vilket jag är nöjd över. När dom kom in stod jag o förberedde Myzans rum för att få in en våningssäng, så dom hjälpte till o städade, dammade och möblerade. 

Nu längtar jag efter att få åka till ikea o handla sängen, vägghyllor och vägglampor och lite sånt så att man kan få ORDNING där inne.. Och det kommer vara så fint när det är klart! Mina planer är kanoners enligt mig själv, kommer överraska dom ordentligt sen när allt därinne är klart! Mohahaha 😃 

Färgtemat är rosa, vitt och lila.. Ja typiskt för tjejer men dom gillar't å de är det viktigaste! (Men jag gillar't såklart också) 

Så fixade jag fram batterier till Wii kontrollen, så nu har dom stått i ca 3-4 timmar och kört "just dance 4" .. Tror de kan bli nödvändigt att leta rätt på fler "just dance" så dom slipper köra samma låtar om o om igen! Men jag fick va med o dansa ett tag, sen fick jag massage också av båda tjejerna! 

Nej, nu ska jag ta och fixa med middagen för klockan är mycket sen är det dags för Myzan att göra sig klar för sängen för imorgon är det skola som gäller, Tess är trots allt 7år äldre och kommer vara vaken ett tag till efter att Myzan gått o lagt sig.. 

Peace out! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0