Kvällen är här

Hämtade skruttan på dagis och drog hem och gjorde middagen, hon är så duktig för hon åt hela två portioner.
Pluggat som tusan om nervsystemet och dess sjukdomar, men det sätter sig inte som det borde tror jag.
Tappar alla latinska orden förutom nå enstaka, lite mycket som ska in i denna tenta.
Tempot i skolan går lite väl fort ibland!
Men positiva är att jag fick samtal idag om ett xtra jobb som jag kanske får, inringning och högsäsongen är i december. Känns bra!
Får se hur det går med det, bättre att inget hoppas så slipper man besvikelse om det inte blir av.
Något jag har lärt mig genom åren.
Så nu har ju twilight satt igång på TV:n så tittar självklart på det, det är helt underbart och så härligt att titta på dessa filmer!
Längtar till den nya kommer ut =D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0