Vila i frid min älskling!

Du var kanske gammal, med gud så go
Hoppas du nu får lugn och ro
Jag tog över dig för 3 år sen nu
Och räddade ditt liv då
Och idag så dog du
I mina armar när sprutan var satt
Men i mitt hjärta sitter du fast
Tårarna rinner i floder över min kind
Varje minut blir jag påmind
Av att du aldrig mer kommer komma hem
Att du aldrig mer kommer när man ropar eller gråter
Jag hoppas du mig för sprutan förlåter
Jag ville inte se dig lida mera
Jag hoppas du förstod att det var för ditt eget bästa
Och jag älskar dig för det mesta
Dock inte ditt bjäbbande som var så djält
Men jag saknar dig rejält
Du somna med mitt huvud emot ditt
Mina läppar mot din panna
Medans ditt hjärta bara stanna
Pontus min älskling jag mena inget illa
Men att se dig idag när du bara trilla
Och att höra ditt hostande varje dag och höra dig skrika av smärtan
Det fick oss med sorg i våra hjärtan
Bestämma att nu får du somna
Jag grät då och jag gråter nu
I mitt hjärta där finns du
Det var det värsta jag gjort i hela mitt liv
Det tog som i att man i hjärtat satt en kniv
Men älskling du får det bättre där du äe nu
Förlåt mig så mycket
Men det var vad du behövde.
Ser precis ut som du sover!

Vila i frid mitt hjärta!

Kommentarer
Postat av: madde

lilla pontus :( han va alltid lika glad när man kom in genom dörren..kommer kännas tomt utan sötnosen :'(

2008-09-04 @ 22:05:33
Postat av: Rebecca

jo jag vet gråter

2008-09-04 @ 22:21:12
URL: http://myzansmamma.blogg.se/
Postat av: Maria

fy fan va hemskt, jag vet hur ont det gör att förlora ett djur sådära :( har hänt typ 3 gånger nu..:(:P

2008-09-07 @ 13:13:27
URL: http://aptitude.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0