har varit på bio idag..

Blev bjuden på bio idag av Henke, va iväg med honom, Elin och Tobbe.. så snälla vänner..
Stefan gilla't däremot inte då han anser att det äe hans vänner, och tror att dom bara vill ha mig i säng.. varför han bryr sig förstår jag då rakt inte..har han aldrig gjort tidigare.. så undra varför han inte lägger energi på sin nya flickvän
Men men, vi såg ialla fall på mirrors den va faktist helt okey.. inte så man ångrar att man såg den ialla fall.. den va bättre än dom flesta nya skräckfilmer..
Tobbe satt och byggde lego under reklamen haha.. han fick de med sin meny..
Blev ju tvungen att fota honom när han byggde.. han sa stolt efteråt att han nästa fått ihop den men att det saknades bitar.. han kom till bild 5 av 8 på beskrivningen.. legot var för barn mellan 6-12 år tror jag att det var.
Haha, stackarn.. men men.. roligt var det.

Tills mamma ringde mitt under filmen och sa åt mig att skynda mig hem för Myzan kunde inte stanna hos sin far, han kunde inte lugna henne eller få i henne mat.. så hon bara gallskrek..
Men skynda mig hem gjorde jag..

Så nu ett stort tack för denna kväll!
Jag hade riktigt skoj

Puss o kram på er/ R.





Trackback
RSS 2.0