Söndagen äe nu över..

Va iväg och lämnade Myzan en timme på familjecentralen idag.
Såg honom då, gick förbi honom.. magen knöt ihop sig och hjärtat slog både hårt o snabbt..
Varför ska det vara så jobbigt och varför ska jag vara så rädd för?!
Familjecentralen ringde mig 10 min innan utsatt hämtning... och sa att Myzan var ledsen. Jag gick dit så fort jag sett att han gått därifrån..
Kom hem och ja .. kröp ner i sängen med Myzan tätt intill mig och tvärsomnade..
Vaknade efter någon timme, åt middag och sen tog jag det bara riktigt lugnt.
Gud, va det var skönt!
Det behövdes nog känner jag.
Pratat med Maria massor idag också.. ehm.. haha som vanligt då kanske jag borde lägga till..
Men nu blir det sova för mig..
Äe dödstrött seriöst!
Så ja jag skriver vl antagligen imorgon..

Puss o kram/Rebecca
Trackback
RSS 2.0