Så kan de gå..

Jah, nu äe dagen över.. har varit i handen med Myzan och lillebror idag.
Handlade dels en present åt min bror..
Så fotades Myzan också.. för dom hade sån där barn fotografering i centrum.. så otroligt fina bilder blev de hehe..
Ja, så nu har jag gjort i ordning lite julkort så dom äe redo att skickas..
Pratade med mormor och låtsas morfar i dag ocså.. det var trevligt om man bortser från att jag alltid börjar prata norrlänska när jag pratar med dom ... haha..
Men så kan det vara..
Ligger just nu o ser filmen "get rich or die tryin"
Riktigt bra film enligt mig .. sjuk historia men grym..
Har ovanligt nog pratat med Maria idag .. haha kanske int så ovanligt ändå men men hahaha..

Utveckling!

Myzan har sagt sitt första ord flera gånger sen i lördags ... det blev INT mamma.. haha
Myzan kan nu säga "vovve" .. hon äe så söt när hon säger det..
Hon har börjat ställa sig på sina knän nu och vinglar .. det äe väl på gång att börja krypa snart.. kan man hoppas..
Hon håller trolige också på och få tänder som äe på gång ut.. för hon biter i underläppen, hon biter på nappen på flaskan, hon biter på nappen.. hon biter på allt.. och det känns mot fingrarna mer o mer nu.. gaaalet.. hahaha..

Så ni får sova så gott.. så hörs vi mer senare..
Puss o kram / Rebecca
Trackback
RSS 2.0