hmm..

Du hotar med att anmäla mig för förtal?!
Jag har inte skrivit något du kan kalla för förtal..
Dessutom varför ska jag behöva ställa om mitt liv för att du inte ska kunna komma åt mig?!
Varför ska jag behöva tänka mig för hela tiden?
Varför ska jag ta all jävla skit från dig?
Varför ska jag behöva leva med denna rädsla för dig??
När ger du upp??
Jag har inte gjort dig något ont.. så varför fortsätter du för?
Ge upp nu!
Inse det äe över, det äe slut mellan oss!
Sluta vara svartsjuk, sluta försöka kontrollera mig... jag ber dig.. dra bara åt helvete!!!!!
Jag mår skit pga dig!!!!
Du valde att behandla mig på det sätt du gjorde!
Du valde att vara otrogen och att flörta med andra!
Du valde att lämna mig, vilket jag äe glad över att du gjorde!
Så låt mig leva ifred nu... du har ingen anledning till och hålla på längre...
Jag äe less på detta nu!
Jag äe less på och vara rädd för dig, och rädd för att göra dig förbannad, och rädd för att något ska hända!
Låt mig bara vara!



Helgen var väl lugn .. och har inte mycket ork just nu..
Fick en vagn av mamma och pappa idag, på tre hjul som reserv vagn hitta den på en loppiiiis för hundra spänn.. den äe fräsch och fungerar galant förutom en vajer till handbromsen som måste bytas.. men va fan den duger ..
Sen ska ialla fall hem till Maria imorgon och andas..
Och umgås med prinsessan .. alltid lika mysigt och glatt då!
Tack min älskade familj och mina älskade vänner för att ni får mig att orka!

Ni vet vilka ni äe själva!

Puss o kram på er!


och ni andra ha de bara bra!
Trackback
RSS 2.0