Hagsätra..

Hej alla glada!

Jag och Myzan åkte iväg till Hagis idag och kom hem för två timmar sen ungefär..
Marko bytte frivilligt blöja på Myzan, och Maria o Marko turades om tillsammans med Tanja och H-J att avlasta mig med Myzan.  Så ett stort tack till er!! Det kändes skönt.. Väldigt gulligt utav er!!!
Så ja kul hade vi i vilket fall.. Nattah kom och umgicks en stund med oss också..
Så ja, Daniela och Mikaela hade jätte skoj och tyckte att det var deras bebis... hehe så söta..
Vet inte riktigt vad jag skriva, för allt kan man inte skriva..
Kan ju säga att jag älskar dig mamma, vet inte vad jag skulle göra utan dig, tack för att du ställer upp så som du gör!!
Och för att du förstår mig, och stöttar mig nu när det blivit som det blivit!!!!

Förutom de hände inte så mycket mera..
Bilder från dagen kommer imorgon eller under helgen.. har inte orkat lägga in dom ännu.. hehe...

Nej, men skriver mer imorgon då..
Kram/ Rebecca
Trackback
RSS 2.0