Fy farao vad duktig jag varit idag XD

Först åkte jag o träffa Madde och fika med henne.. sen åkte jag hem.. och fick väääärsta rycket jag har fanemej möblerat omhela rummet idag och total städat :D
Bilder ska ni få se efter att jag möblerat men har massor av bråte på sängen. fy farao vad jobbigt de var.. men det var värt det.. :D

Och nu sitter jag och pratar med Maria och njuuuuuuter av att äntligen vara klar.. detta tog mig alltså 7 timmar.. då var det mycket och göra om ni förstår :P

Så nu ska jag chilla ett tag och sen sova gott i min nybäddade säng wiiie :D
haha Good night sweetheart good night ;) 

haha, tog lite tid innan jag lyckades förstå hur fan man får upp en video från youtube men de funka efter ett tag.. och jag behövde bara zooma ut lite hahahahahahahha
ett gott skratt förlänger livet och jag lika så
och maria och jag äe otekniska :D

Puss o kram
Trackback
RSS 2.0