Underbart!!

söndag morgon, dags o ta hand om min dotter och fika med farmor och farfar,Annica och även min bror Daniel kom hit.. 
Sandra och Kristoffer kom direkt hit efter en helg i Norrtälje. Det var trevligt.
Fick en bärbar data av mams, paps, littlebro, big bro Kristoffer, momma, moffa, fammo och faffa.
WIIIE, mina ögon glänste satan då =D
Blev överlycklig.. sen fick jag "sex and the city the movie" av Sandra, Kristoffer, Daniel och Rana.
Men ska tydligen få något mer, men det ligger tydligen på posten lr något vette fan.
Fick två ljus i ljusstakar i rosa av Annica.

Anledningen till allt detta äe ju för att jag nu för 16 minuter sen fyllde 18 år ÄNTLIGEN
Så ett STORT grattis till mig ^^,

Kolla min älskade vän Marias blogg: http://majjah.blogg.se
TACK GUMMAN!
Och TACK Madde min bästa vän som gulligt nog ringde 23:59 för att lyckas säga grattis först, men Maria hann lite före =P
Nu ska jag prata vidare med Maria och sen sova.

Puss o kram
Trackback
RSS 2.0