Myzans utveckling!

Myzan har idag väckt mig av att hon står i sin säng och håller i sig i kanten av sängen o river ner mitt smink som står på fönsterbrädan.
Jag blev så glad av att se det, men fick sån chock att jag vek mig av skratt o ramla ner från sängen så jag slog i huvudet i byrån vid sängen.. haha..
Sen gjorde hon samma sak nu på kvällen när hon skulle sova, och jag skratta så tårarna rann när hon reste sig, ramla baklänges, sen drog sig upp igen och ramla hahahaha..
Hon har verkligen charm.
Min mor har även köpt en tomteklänning till henne nu för julafton, och en ny pyjamas som finns med på bilderna när hon ställer sig i sin säng..hehe så sööt.
Sen när jag la in bilderna, hitta jag bilder tagna den lördag den 8e, den dagen jag skulle ut på krogen och fira min arton årsdag så tog jag en tupplur innan jag skulle åka med Myzan brevid mig som var klarvaken, och någon jävel fråga mig inte vem har tagit kort när jag sover.. haha..
så nu blir det lite bilder..

Peace and love
Ciao!
Trackback
RSS 2.0