Maria är dum!

Här sitter jag och anstärnger mig, och försöker vara romantisk och sjunga för Maria, och vad gör hon ... jo hon bara skrattar.. vad gör man?
man gråter en skvätt.. jaja jag har varit med Madde idag hon sov här igår och ja imorse försov vi oss .. satan de var stress.. men fram till André kom vi, och vet ni?
Vi hade en stooor plåtning som tog ca. 2-3 timmar.
Det var riktigt skoj, över 700 bilder när allt var klart :D
tyvärr, lägger jag inte ut dom nu då jag ska fixa o trixa osv..
Men men imorgon blir det tandis på eastman och sen träffa Maria och handla sista julklapparna åt My, samt hämta min egen till mig från My ^^,
men vad det är får ni veta på julafton haha ^^
men puss o kram nu ska jag försöka sjunga nån annan kärlekslåt till Maria hahha

KÄRLEK OCH RESPEKT!

Trackback
RSS 2.0