Längtar efter eget nu!

Min söta lillebror kom in och väckte mig med frukost på sängen imorse, hur söt som helst.
Sen åkte vi och mötte upp Madde i handen vid tåget, drog till hennes skola Riksäpplet som det heter.
Har va på Maddes julavslutning, sen en sväng i handen centrum och där gick Madde på banken jag till bankomaten sen till Sabis och handlade mat åt Myzan, sen efter det hämtade jag o lillebror My och Madde som väntat på banken, sen handlade jag lite julklappar dels till My.
Sen efter det drog vi till älvsjö där stod vi och väntade på bussen som går till IKEA, sen in på IKEA och jag kom fram till att jag läääängtar tills daagen kommer då jag går in för att handla åt mig själv, mitt EGET hem.
Ja iallafall köpte min näst äldsta brors julklapp och en julklapp till Sandra från mamma o pappa.
Sen handlade Madde en del av en julklapp till Johan, efter en lååång tid i kön så fick vi betala sen så åt vi pizzaslize och korv och drack cola, ja iallafall jag och Madde, lillebror testade alla drickor eftersom IKEA har fripåfyllning hahaha.
Sen stod vi och väntade på bussen sjuuuukt segt..
Sen åkte vi till vh, väl i vh fick jag sola ÄNTLIGEN... gud va skööönt det var.
Sen åkte jag och lillebror hem, vid bussen mötte mamma upp oss och hjälpte mig dra vagnen.
Väl hemma va de bara att slå in julklappar fick dock tejpa pappret lite efter att Myzan dragit i pappret haha.
 Men men hon är söt iallafall, sen efter det så ja jag vet inte.
Jo, då var det middag.. ehm sen satt jag lite vid datan.. gick ut på trappen med mamma och vi skratta och hade oss..
sen så nattade jag Myzan som somna runt tio, förlåt men de va riktigt skönt.. eftersom jag försöker vrida tillbaka hennes dygn.. sen så satte jag mig vid datan och somnade med datan i knät och sen ja jag har pratat av mig med Madde också
Så de så.,... sen ialla fall så ja jag kände för att blogga eftersom jag glömt de sista tiden.. =P
så jaa,, ha de gött
viktigast av allt KÄRLEK OCH RESPEKT!

Tjingeling!
Trackback
RSS 2.0