Ännu en dag ..

Ja, så var exet här idag.. bara en kort stund dock..
Sen drog jag upp till Handen och mötte upp Madde och Lindberg och shoppa lite.
De blev lite kläder till Myzan och en jacka åt mig.
Sen sola jag ett tag med Madde, och sen var de hemåt för då var klockan närmare halv åtta. haha ..
Sen kom jag hem åt lite middag mata myzan, sen sövde jag henne.
Och började hjälpa mamma med sin mp3 och la in låtar, sen hjälpte jag henne med hennes telefon hon fått av min bror.. och de var riktigt roligt vill jag lova hahaha...
Så nu sitter jag här och tar det lugnt bara, hehe.
Äe helt slut, har ju lyckats dra på mig en förkylning och måste snart springa ner i källarn och hämta rena kläder och välja vad jag ska ha för kläder imorgon. Hehe..
Ska ju till modelhouse med Madde då.. iih hoppas de blir skojsigt.

Men seriöst, jag må vara tjej men det där med att välja kläder äe int någon höjdare, precis som med att shoppa det äe något jag äe mindre förtjust i om det inte äe skor det handlar om, hahah äe helt galen i skor =D

Fick frågan idag; har du insett än att du äe mamma ?
Svaret var det att nej, det har jag inte.

Men sen tänkte jag efter och kom på att jag älskar min dotter över allt annat.. varför ska de då vara så svårt att inse att man faktist blivit mamma?
svaret har jag fortfarande inte fått fram.. haha

Aja, nu blir det en dusch och sen välja kläder.
Ha de gött och sov så sött.

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0