Tack gumsigo!!!!

Hejsan!!!

Till och börja med ett STOOOORT tack till Maria för bloggen, den blev alldels underbar!!!
Det äe föresten hon som tjatat på mig om en blogg, så jag lovade att om hon fixade en ska jag skriva varje dag.

Det bästa som hänt mig äe då självklart min dotter, som snart äe fyra månader.
Hon ler som en ängel och skrattar som en solstråle skiner.
Hon får mig le vilket humör jag än äe på.

Hon håller på att lära sig sitta upp själv också, så himla kul att se.
Hennes favorit serie hitills äe föräxad hon skrattar som en dåre så fort en demon dör. *Ler*

Färgade håret igår, riktigt najs.
Dessutom slingade jag Madde hår, gud va roligt jag hade speciellt när jag tvinga på henne mössan hahaha.
Men jag får inte lägga upp bilderna på de... undra varför.. tihi..

Idag så vakna Myzan runt elva med ett leende såklart =)
Sen va de städa rummet som gällde... och sen en sväng upp till handen.
Och nu sitter jag här med min nya fina blogg och skriver.
Och jag vet att Maria väntar.

Hennes blogg äe föresten;
http://www.majjah.blogg.se/

Och ett litet special meddelande just för henne:
Gumman, jag vet inte vad jag skulle ta mig till utan dig.
Du ger mig styrka och glädje, och finns när jag behöver dig.
Jag älskar dig otroligt mycket.
Du äe blomman jag äe bladen.
Du äe solen, jag äe strålarna.
Du äe bara så bäst.
/ Rebecca

Trackback
RSS 2.0