Ska inte bryta mitt löfte till dig gumms...

Häääärlig sov morgon fick jag i morse.
Myzan vaknade inte förän runt halv tolv, sen va den dagen igång satt haha.
Annika kom hit med Zingo så han och Rajja kunde leka lite.. Vilken fart det äe i dom två haha
Och ni som inte förstod att det äe två hundar så vet ni de nu haha.
Farmor Ulla och farfar Göran kom över och fika runt två tiden, det var härligt att se dom igen.
Har inte träffat dom sen Myzans dop.
Satt och lyssna på en låt jag verkligen fastnat grymt mycket för, "Du Är Allt" heter den med Sonja Alden & Shirley Clamp.
Texten äe bara så underbar, ärligt asså.
Sen fick jag en av mina favorit rätter till middag mammas hemlagade kyckling wok, starkt men så otroligt gott.
Sen vare bara att duscha av sig, för att sedan möta upp Stene.
Stene fick ta hand om Myzan medans jag gick ut med hundarna tillsammans med min mor.
Sen låg vi och såg på film, och han somna gud så trött han var.
*Tittar bak mot sängen*
Men ändå rätt söt när han sover, haha.
En av dom underbaraste vänner jag har.
Han äe verkligen förstående, han har hjälpt mig igenom mycket.

Satt föresten och diskutera med mamma till och börja med efter maten idag , om min efterkontroll jag ska göra och sa att jag måste skaffa prevetilmedel eller vad fan det heter..
Haha, och pappa slank in på den diskutionen, och sa massa såna sen kom han till "sen finns de ehm, vad heter de nu igen, ce ce celibat ja haha."
Och berätta för mig att sex inte var viktigt haha, snacka om att han börja tappa lite haha.
Så jämnförde han en grogg med sex, för båda gav njutning.
Och då sa jag de att det äe ju absolut inte samma njutning med en grogg som med sex hahaha.
Han äe bra rolig han.
Älskar dig paps *ler*

Nej, nu ska jag sova.. och drömma vidare.. haha.

Puss&kram på er
Trackback
RSS 2.0