En glad tjej idag..

Trots att myzan vakna imorse fick jag sova, för Stene tog henne.
Tacksamhet från min sida :)
Sen när jag väl orkade ta mig ur sängen så tog jag bara ut hunden på tomten sen slog jag igång en film och la mig i sängen igen och såg den med Stene.
Sen hundpromenad då filmen var slut.
Sen packa väskorna för myzan skulle få tillbringa några timmar hos sin gudmor.
Gud vad mamma och lillebror skämdes =D
Men det struntade jag i, jag hade ju skoj ju.. hahha
Sen kom vi hem till min äldsta bror, som stod och laga köttfärssås.. så himla gott, det tackar vi för.
Sen satt vi framför tv:n med han och hans tjej ett tag, världens bästa svägerska om man säger så =D
Så vi lämna Myzan och drog på bio och såg Arn, gud den äe bra men sorglig..
Sen åkte vi och hämta Myzan och hem.
Så här sitter man nu och hostar och har ont i halsen, stackars mig. *skratt*
Fick ialla fall veta av min bror att när han och tjejen drar utomlands i slutet på november får jag vara lägenhetsvakt.
Fy fan va härligt =)
Då blir det till och städa, diska och laga mat själv.. Riktigt nice.
Ska bli skönt faktist, under en vecka men ialla fall.

Nej, gud så trött jag äe nu.
Så nu måste jag sova.
Exet kommer ju imorgon.
Puss&kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0